صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز - عناوین خبری :: موافقت با تولید کاغذ از صدف کوهی

 استفاده از نبشی مقوایی در صنعت چوب ومبلمان
نبشی مقوایی در زمینه بسته بندی امروزه یکی از متداول ترین المان های بسته بندی بوده که از وارد شدن آسیب به محصول جلوگیری مینکند. در این مقاله شما با علت های مهم در زمینه استفاده از نبشی مقوایی در صنعت چوب ومبلمان آشنا میشوید.
بیشتر ...
 

 نبشی مقوایی چیست؟
همیشه آسیب محصول در طول حمل و نقل، ضررهای بسیاری به تولیدکنندگان ایجاد کرده است. استفاده از راهکارهایی همچون نبشی مقوایی میتواند این آسیب را به حدافل برساند. اما این کالای پرمصرف چیست؟
بیشتر ...
 

 ضرورتها در بسته بندی محصولات داخلی و صادراتی
هنر بسته بندی قدمتی به درازای عمر نسل بشر دارد. از زمانی که انسان غارنشین، باقیمانده گوشت شکار را برای نگهداری در زمانی طولانی تر در برگ های درختان می پیچید، بسته بندی معنا گرفت. اما انستیتوی بسته بندی آمریکا در کتاب لغت نامه بسته بندی خود، آن را چنین تعریف کرده است: در بر گرفتن محصولات، اقلام یا بسته ها در یک کیسه، جعبه، لیوان، سینی، قوطی، لوله، بطری یا فرم دیگری از ظروف که بتوانند یکی از اعمال عمده زیر را انجام دهد. - در برگرفتن برای حمل و نقل و استفاده از محصول - محافظت - انتقال اطلاعات
بیشتر ...
 

ساخت غرفه با لوله مقوایی
 غرفه ای از لوله های مقوایی
تفکر استفاده از لوله مقوایی در ساخت غرفه تفکر جدیدی نیست اما نحوه استفاده در هر بار میتواند طرحی جدید و خاص را ایجاد کند.
بیشتر ...
 

 نحوه بسته بندی
چکیده
بیشتر ...