صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز - درباره ما

مجموعه ما در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و پیوسته خود را با نیاز بازار به روز نگه داشته است. در ابتدای فعالیت، فضای تولید 2500 متر مربع و تعداد دستگاه های تولید 3 عدد بود، درحالیکه امروز این فضا به 6000 متر مربع ( و در آینده ای نزدیک به 10000 متر مربع خواهد رسید ) و 8 دستگاه رسیده است. ما همواره تلاش کرده ایم با استفاده از بهترین نیروهای متخصص در کنار بهترین اقلام مصرفی، کالاهای خود را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

در حال حاضر صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز در زمینه تولید رول مقوایی مغزی، لوله مقوایی، نبشی مقوایی، نبشی مقوایی مدور و زیر سری مشغول به فعالیت است. ما به حرکت رو به جلو و رضایتمندی مشتری اعتقاد داشته ایم و میدانیم با این امر میتوانیم پیوسته کیفیت محصول خود را به عنوان یکی از به روزترین تولیدکنندگان صنایع سلولزی بالا نگه داریم. هر نکته و پیغامی از جانب شما مشتریان عزیز  برای ما ارزشمند بوده و همواره سعی در بهبود عملکرد خود داشته ایم.

این عقیده در کنار همراهی شما باعث پیشرفت و گسترش این مجموعه شده است، به صورتیکه امروز بالغ بر 70 نفر نیرو به طور مستقیم و غیر مستقیم در صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز مشغول به فعالیت هستند.

اهداف بلند مدت ما با توجه به زیرساخت های موجود، گسترش فعالیت های تولیدی در صنعت بسته بندی و مقواست و امیدواریم شما را در این امر در کنار خود داشته باشیم.