صنایع بسته بندی پارس کیمیا سلولز - مشروح خبر :: طراحی داخلی با لوله مقوایی

 

طراحی داخلی با لوله مقوایی

 

مقدمه:
 
امروزه در طراحی داخلی از متریال های خاص جهت ایجاد طرح های منحصر بفرد استفاده میشود که لوله مقوایی با داشتن ویژگی های ظاهری مخصوص بخود و کاربری های متنوع از جمله این متریال ها شناخته شده است.
 

 

 

 

 

در گذشته لوله مقوایی تنها یک کالای صنعتی به حساب می آمد که در صنایع مختلف از قبیل کاغذ و مقوا، پلاستیک ، پارچه و نخ و ... به کار برده میشد،اما امروزه روز با به وجود آمدن رویکرد ها و دید های جدید از لوله مقوایی در طراحی فضاهای بیرونی، ایجاد پارتیشن، مبلمان و ... استفاده میشود.

لوله مقوایی تهیه شده از مقوای بازیافتی دیوار مرکز فروش لوازم بهداشتی AESOP  واقع در نزدیکی یکی از مناطق لوکس لس آنجلس را در برگرفته است.

کمپانی کالیفرنیایی Brooks+Scarpe  بزرگترین مرکز فروش برند بهداشتی AESOP  که 101 متر مربع میباشد را در منطقه تاریخی Downtown LA.  طراحی کرده اند. آنها در طراحی مدرن و منحصر به فرد خود فضای داخلی، دیوارها و مبلمان را از لوله مقوایی 6 اینچی ساخته اند.

از آنجایی که سلامت محیط زیست امروزه یکی از اصلی ترین نگرانی های بشر میباشد، این تیم طراحی تمامی لوازم دیگر مغازه  را از کاغذ و مقوای بازیافت شده تهیه کرده اند. قفسه ها و رویه میزها از مقوای ضخیم فشرده با ضخامت 9 میلی متر ساخته شده اند.

ترکیب رنگ خاکی به فضا گرما بخشیده و حس طبیعت را به مشتری القا میکند. با به کار گیری تنها یک المان در نگاه مراجعه کننده فضای این بوتیک ساده، شیک و آراسته جلوه میکند. همچنین جزئیات ظریف به کار برده شده در طراحی فضای داخلی کیفیت و رویکرد محصولات این برند را القا میکند.

 

 

 

 


  منبع خبر:            تعداد بازدید: تعداد مطالعه: 2663           تاریخ انتشار: 1399/08/10


 

دیدگاه کاربران